Platební a dodací podmínky

Platební a dodací podmínky

Provozovatel obchodu KLIRA PLUS, s.r.o., U Hrůbků 140, 700 30 Ostrava - Zábřeh stanovuje následující dodací podmínky

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin (platí od 1.3.2017)
  2. Ceny zboží jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH.
  3. Vaše objednávka bude po vašem potvrzení zkontrolována naším obchodníkem. Bude-li shledána za úplnou, dostanete elektronickou poštou zprávu informaci o potvrzení objednávky, ceny a dodací lhůty.
  4. Zboží je doručováno několika způsovy viz Dodací metody pro koncové zákazníky. Zde si můžete zvolit i způsob platby.
  5. Společně se zbožím kupující obdrží fakturu. Tento doklad je kupující povinen uschovat pro případ reklamace, stejně tak jako doklad o zaplacení a doručení zboží.
  6. Zboží je doručováno přepravní službou PPL nebo DHL u větších zásilek.
  7. Dopravné a balné je stanoveno dle druhu zásilky, váhy a typu platby.
  8. Adresou prodávajícího je:
    KLIRA PLUS, s.r.o.
    U Hrůbků 140
    700 30 Ostrava - Zábřeh
    mobil: +420 608 123 444
    e-mail: janklimek@seznam.cz
    kontaktní osoba: Ing. Jan Klímek
    IČO:29451523
    DIČ:CZ29451523

číslo účtu v Kč FIO Banka: 2100706405/2010
číslo účtu pro platby ze slovenska v EUR: 2100706408/8330

Tyto dodací podmínky platí od 1.1.2012.

Platební metody pro koncové zákazníky

  1. Přímá platba při osobním odběru
  2. On-line platba - přes službu COMMGATE
  3. Dobírka - zboží je zaplaceno hotově při doručení
  4. Převodem (na účet mBanky nebo fio banky)
  5. Splátkama - splátkový prodej Cetelem (poskytuje BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, IČ: 03814742, DIČ: CZ03814742, se sdlem Karla Engliše 3208/5, 15000 Praha)

Dodací podmínky pro koncové zákazníky

Kurýrní služba doručí zásilky do Vašich rukou do 1 dne od expedice .

Cena za dodání se liší dle typu zboží a je vždy nabídnuto možný typ dopravy.

Doručení proběhne během pracovního dne následujícím po dni expedice. Kurýrní služba doručuje zásilky do 18:00 hod., proto doporučujeme zvolit dodací adresu, na které se zdržujete během dne (např. do zaměstnání).

V případě, že vás kurýr na dodací adrese nezastihne, zanechá lístek s telefonickým kontaktem a další pracovní den provede opakované doručení (pokud se s ním telefonicky nedohodnete na jiném náhradním termínu). V případě, že bude i opakované doručení neúspěšné, kurýrní služba nám zásilku vrátí zpět a objednávka bude zrušena.