Platební a dodací podmínky
Provozovatel obchodu KLIRA PLUS, s.r.o., U Hrůbků 140, 700 30 Ostrava - Zábřeh stanovuje následující dodací podmínky
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin (platí od 1.3.2017)
- Ceny zboží jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH.
- Vaše objednávka bude po vašem potvrzení zkontrolována naším obchodníkem. Bude-li shledána za úplnou, dostanete elektronickou poštou zprávu informaci o potvrzení objednávky, ceny a dodací lhůty.
- Zboží je doručováno několika způsovy viz Dodací metody pro koncové zákazníky. Zde si můžete zvolit i způsob platby.
- Společně se zbožím kupující obdrží fakturu. Tento doklad je kupující povinen uschovat pro případ reklamace, stejně tak jako doklad o zaplacení a doručení zboží.
- Zboží je doručováno přepravní službou PPL nebo DHL u větších zásilek.
- Dopravné a balné je stanoveno dle druhu zásilky, váhy a typu platby.
- Adresou prodávajícího je:
KLIRA PLUS, s.r.o.
U Hrůbků 140
700 30 Ostrava - Zábřeh
mobil: +420 608 123 444
e-mail: janklimek@seznam.cz
kontaktní osoba: Ing. Jan Klímek
IČO:29451523
DIČ:CZ29451523
číslo účtu v Kč FIO Banka: 2100706405/2010
číslo účtu pro platby ze slovenska v EUR: 2100706408/8330
Tyto dodací podmínky platí od 1.1.2012.
Platební metody pro koncové zákazníky
- Přímá platba při osobním odběru
- On-line platba - přes službu COMMGATE
- Dobírka - zboží je zaplaceno hotově při doručení
- Převodem (na účet mBanky nebo fio banky)
- Splátkama - splátkový prodej Cetelem (poskytuje BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, IČ: 03814742, DIČ: CZ03814742, se sdlem Karla Engliše 3208/5, 15000 Praha)
Dodací podmínky pro koncové zákazníky
Kurýrní služba doručí zásilky do Vašich rukou do 1 dne od expedice .
Cena za dodání se liší dle typu zboží a je vždy nabídnuto možný typ dopravy.
Doručení proběhne během pracovního dne následujícím po dni expedice. Kurýrní služba doručuje zásilky do 18:00 hod., proto doporučujeme zvolit dodací adresu, na které se zdržujete během dne (např. do zaměstnání).
V případě, že vás kurýr na dodací adrese nezastihne, zanechá lístek s telefonickým kontaktem a další pracovní den provede opakované doručení (pokud se s ním telefonicky nedohodnete na jiném náhradním termínu). V případě, že bude i opakované doručení neúspěšné, kurýrní služba nám zásilku vrátí zpět a objednávka bude zrušena.